środa, 10 września 2014

PREZENT




Kocham Święta Bożego Narodzenia. To już za dwa dni, a ja cieszę się jak dziecko. Ubrałam już choinkę, kupiłam prezenty. Jestem w pełni przygotowana do świąt. W moim domu panuje świąteczna atmosfera. Na zewnątrz założyliśmy dziś z Maćkiem lampki. Ozdabiają dom i drzewka ozdobne. W domu tak samo, w każdym oknie wiszą jakieś ozdoby na święta. Mój dom można nazwać jedną wielką świąteczną ozdobą. Dziś dowiedziałam się, że jest ostatni dzień na zgłoszenie swojego domu i tego jak jest przystrojony na święta na konkurs. Na szczęście zrobiłam kilka zdjęć i zdążyłam wysłać. Myślę sobie nieskromnie, że mam duże szansę na wygraną. Tak naprawdę nie zależy mi na nagrodach rzeczowych, ale na satysfakcji. Jutro będę robić też stroik świąteczny dla mnie i dla kilku znajomych. Kupiłam dzisiaj niezbędne ozdoby i trochę gałązek świerkowych. Zawsze robię stroik z żywych gałązek na ostatnią chwilę, aby jednak przetrzymał do Nowego Roku. Znajomi są zadowoleni z mojego dzieła, nieskromnie muszę przyznać, że mam do tego talent.

strona dobrego kolegi szamba betonowe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz