wtorek, 23 września 2014

MIESZKANIE




 Ciężki dzień dzisiaj miałam. Szukanie mieszkania to nie jest łatwa sprawa. Nawet jeśli chodzi o wynajem to jest ciężko. Ceny są wygórowane. Niby mieszkam w małym mieście, a ceny z kosmosu. Przemek nie był z tego powodu zadowolony. Nigdy nie chciał się tutaj przeprowadzać. Zawsze mieszkał w wielkim mieście, gdzie były wysokie zarobki. A tu u nas to zarobki marne, opłaty wysokie. Spodobało mi się jedno mieszkanie i myślę, że chyba na nie się zdecydujemy. Jest na obrzeżach, blisko plac zabaw dla dzieci i sklepy. Cena jest nawet przystępna. Jedyna wadą tego mieszkania jest parter. Nigdy nie chciałam mieszkać na parterze. Zobaczymy jednak jeszcze, bo jutro mamy kilka mieszkań do obejrzenia. Zgłosiłam się też do biura pośrednictwa nieruchomości. Ich oferty były trafne, ale mało. Wolę jednak szukać na własną rękę. Dzisiaj spisałam z internetu kilka ofert, umówiłam się na jutro aby je obejrzeć. Zależy nam na czasie, ale też chcemy aby mieszkanie było odpowiednie. Planujemy je wynajmować minimum 5 lat, dlatego od razu informujemy o tym właściciela mieszkania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz